Activiteit Jong N-VA zuidrand.

Op 17 november 2015, over deze onderwerpen: Activiteiten

De allereerste quiz van Jong N-VA Zuidrand was op zaterdag 14 november een feit! Met 6 enthousiaste ploegen uit de verschillende gemeenten uit de Antwerpse Zuidrand startten ze de quizavond in Hove. Dit zorgde voor een leuke competitieve sfeer in de zaal! Er waren niet alleen afvaardigingen uit de verschillende gemeenten aanwezig, maar was er ook een ploeg van jong N-VA nationaal aanwezig. Zij wonnen de quiz nipt van de ploeg uit Lint, met slechts 2 punten verschil! Ook alle andere ploegen gingen huiswaarts met een mooie prijs. Voor iedereen een geslaagde avond dus!

Enkele weken voordien was Jong N-VA Zuidrand ook aanwezig op de brunch van de Zuidrand. De jongeren hebben daar voor een heuse kinderhoek gezorgd. De ouders konden hun kroost bij de jongeren in veilige handen achterlaten. De kinderen hebben zich geamuseerd met al de leuke activiteiten die de jongeren voor hen in petto hadden: het ging van een hilarische poppenkast tot een spannend spelletje verstoppertje tot het schminken van de bestuursleden in gekke figuren. De kinderen hebben zich enorm uitgeleefd en veel gelachen! Missie geslaagd dus!

Wil je ook een kijkje komen nemen op één van hun activiteiten of meer weten over wat Jong N-VA allemaal doet? Neem dan zeker een kijkje op de facebookpagina of contacteer de voorzitter!
Ine Bosschaerts – voorzitter Jong N-VA Zuidrand
Ine.bosschaerts [at] n-va.be